ODZYSKAMY TWÓJ PODATEK ZA PRACĘ ZA GRANICĄ!

Zwrot podatku z Wielkiej Brytanii

Pracowałeś w ostatnich latach legalnie w Zjednoczonym Królestwie? Należy Ci się zwrot podatku! Anglia „szczyci się” zawiłymi procedurami w swoim prawie podatkowym. Ale nie martw się, dzięki naszemu zespołowi ekspertów z łatwością odzyskasz swój zwrot podatku. Anglia i jej prawo skarbowe nie ma przed nami żadnych tajemnic. Działamy na rynku już od długiego czasu i wiemy jak uzyskać zwrot podatku szybko i bez zbędnej zwłoki. Dlatego możemy Cię zapewnić, że odzyskasz swoje pieniądze już po czterech miesiącach od złożenia nam zlecenia.

Uważamy, że zwrot podatku z Anglii każdej pracującej tam osobie z Polski po prostu się należy. W pełni zdajemy sobie sprawę, że głównym powodem, dla którego nasi klienci wyjeżdżają za granicę, jest chęć zarobienia większych pieniędzy. My szanujemy każdą złotówkę osób, które zgłaszają się do nas po pomoc. Uzyskamy dla Ciebie zwrot podatku z Anglii za konkurencyjną prowizją, dzięki czemu będziesz mógł się jak najpełniej cieszyć z odzyskanych przez nas dla Ciebie pieniędzmi.

Istnieją różne czynniki prawne wpływające na wartość, jaki ma Twój zwrot podatku. Anglia posiada zróżnicowane progi podatkowe. Jeśli podczas swojej pracy nie przekroczyłeś progu kwoty wolnej od podatku możesz odzyskać nawet cały nadpłacony podatek! Pamiętaj jednak, że zwrot podatku z Anglii przysługuje Ci jedynie za maksymalnie pięć ostatnich przepracowanych tam lat. Nie czekaj więc aż ta możliwość się przedawni, a Ty stracisz szansę, by odzyskać swoje pieniądze!

Nie trać czasu i skontaktuj się z nami za pomocą umieszczonego na stronie formularza – oddzwonimy do Ciebie. To nic nie kosztuje! Pomożemy Ci szybko i tanio odzyskać Twoje pieniądze. Ułatwimy Ci także skompletowanie wymaganych dokumentów. Część z nich prześlemy Ci pocztą na wskazany przez Ciebie adres. Inne, takie jak formularze P45, P60 i payslipy, powinieneś otrzymać podczas swojego pobytu w Zjednoczonym Królestwie. Jeśli ich nie masz, to spokojnie – za darmo skontaktujemy się z Twoim pracodawcą i zdobędziemy je dla Ciebie!

Jak to działa? Krok po kroku

• Wypełnij formularz dostępny obok;
  • Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie w ciągu 48 godzin od otrzymania Twojego zgłoszenia;
  • Prześlemy Ci komplet dokumentów, które wypełnisz i odeślesz do nas wraz z potrzebnymi kartami podatkowymi: P45,  P60 lub payslipami (wyciągami  z wypłat). UWAGA!!! Jeżeli nie posiadasz tych dokumentów – skontaktujemy się w Twoim pracodawcą i uzyskamy je dla Ciebie beż żadnych dodatkowych opłat.
  • Na zwrot należy czekać minimum 3 miesiące;
  • Pieniądze przelejemy na Twoje konto złotówkowe lub otrzymasz je przekazem pocztowym.

Pytania i odpowiedzi

Kiedy mogę starać się o zwrot podatku?

O zwrot podatku za pracę w Anglii możesz starać się przez cały rok.

Jakich dokumentów potrzebuję?

Abyśmy mogli odzyskać Twój podatek za pracę w UK, będziemy potrzebowali jeden z poniższych  dokumentów:

• P45 – dokument, który uzyskujesz od swojego pracodawcy na koniec zatrudnienia;
  • P60 – roczne rozliczenie podatkowe, które uzyskujesz po zakończeniu roku podatkowego;
  • payslipy – odcinki z wypłat.

Czy mogę odzyskać cały zapłacony podatek?

Tak, możemy odzyskać dla Ciebie cały podatek, pod warunkiem, że zarobiona  przez Ciebie kwota nie przekracza określonego w danym roku podatkowym progu podatkowego.

Ile będę czekał/ ła na swoje pieniądze?

Minimalny okres oczekiwania na zwrot podatku z Anglii wynosi 3 miesiące. Na podstawie dotychczasowej działalności wiemy, że większość klientów uzyskuje zwrot po 4 miesiącach.

Za ile lat wstecz mogę otrzymać podatek?

Jeszcze do końca aktualnego roku podatkowego (05.04.2011) możesz ubiegać się o odzyskanie podatku do pięciu lat wstecz. Od kolejnego roku już tylko do 4 lat wstecz. Jeżeli pracowałeś w tym terminie (w latach podatkowych 2005/2006) – złóż wniosek już teraz – w przeciwnym razie Twój zwrot ulegnie przedawnieniu i przepadnie!

Jeżeli masz dodatkowe pytania – nasz konsultant chętnie na nie odpowie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CUF Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Wyspiańskiego 14/2, 60-750 Poznań, zarejestrowaną: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, KRS 0000303597, NIP 9721176202, o kapitale zakładowym 337500,00 zł, jako administratora danych, moich danych osobowych w celu przygotowania dla mnie ofert indywidualnych dotyczących odzyskiwania i realizacji zwrotu podatku i prowadzenia negocjacji odnośnie treści takich ofert, a w związku z tym także na przesłanie mi drogą elektroniczną informacji handlowych na temat usług CUF Sp. z o.o. i innych spółek uczestniczących w świadczeniu usług z tego zakresu. Zgoda obejmuje także zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych i przekazywanie ich w/w podmiotom oraz ich przetwarzanie w przyszłości. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest CUF Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, dane będą przechowywane i przetwarzane na podstawie mojej zgody, w siedzibie administratora lub podmiotu przetwarzającego dane na jego zlecenie, oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne, mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.
Odzyskaj podatek z Super-Tax!
Jeżeli pracowałeś legalnie w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Niemczech - możesz odzyskać zwrot nadpłaconego podatku. Może on wynieść nawet 2500 zł!
Te pieniądze należą Ci się! Nie czekaj, aż sprawa przedawni się – wypełnij formularz Super-Tax.pl. To nic nie kosztuje i do niczego nie zobowiązuje.
Calavados Investments II sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-659), przy ul. Wł. Sikorskiego nr 2 - 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu,
VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000189044, identyfikującą się numerem Regon: 932963926, NIP 8971689847